Najczęściej zadawane pytania

 

 

Najczęściej zadawane pytania


 

 

 

Jak reklamować zakupiony w sklepie produkt ?

Produkt podlega reklamacji przez okres dwóch lat od momentu zakupu. Ewentualne reklamacje można składać poprzez opisanie wady będącej podstawą reklamacji, bądź korzystając z formularza reklamacji dostępnego tutaj:  

Prosimy również o dołączenie dowodu zakupu, bądź podania szczegółowych danych pozwalających na zlokalizowanie ich w systemie. Formularz wraz z reklamowanym produktem przesyłamy na adres:

Original-Label Marczewska Katarzyna Ul. Otolińska 7/16 09-407 Płock.

 

 

  Jak sprawdzić czy interesujący mnie produkt jest dostępny ?

W większości przypadków jest tak, że jeżeli produkt znajduje się w sklepie to znaczy, iż jest dostępny. W przypadku wątpliwości zapraszamy na stronę produktu i tam w prawym górnym rogu nad ceną znajduje się stan dostępności.

 

 

  Jak wygląda zwrot pieniędzy za odesłany produkt ?

Zwrot dokonywany jest do 5-ciu dni po otrzymaniu przesyłki od klienta, na numer konta przez niego wskazany. Jeżeli płatność dokonana był przelewem bankowym, pieniądze zwracane są na konto z którego dokonana była wpłata. W innym przypadku należy wypełnić formularz zwrotu dostępny tutaj:    

 

 

  Jak otrzymać więcej informacji na temat interesującego produktu ?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź poprzez e-mail, odpowiemy na wszystkie pytania.

 

 

  Na jaki adres dokonywać zwrotów lub wymian ?

Zwroty bądź wymiany należy odsyłać na adres: 
Original-Label Marczewska Katarzyna Ul. Otolińska 7/16 09-407 Płock

 

 

  Jak złożyć zamówienie ?

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, telefonicznie bądź e-mailowo.

Tel. 697 110 664 e-mail – shop@original-label.pl

 

 

  Jak dokonać zwrotu ?

W sytuacji kiedy klient chce wymienić lub zwrócić produkt, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny tutaj:   i wraz z produktem odesłać do nas.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
  

 

Jakie formy płatności są dostępne ?

Złożone zamówienia można opłacić: przelewem tradycyjnym na nasze konto, przelewem natychmiastowym obsługiwanym przez płatności Shoper, system Pay Pal  lub przy odbiorze przesyłki. Formę płatności należy wybrać przy składaniu zamówienia.

Dane do płatności można znaleźć tutaj: https://www.original-label.pl/pl/i/Platnosci/10

 

 

W jakim czasie można dokonać zwrotu lub wymiany ?

Na zwrot lub wymianę zakupionego produktu klient ma 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.  

 

 

Ile wynosi całkowity czas realizacji zamówienia?

Zamówienia są przygotowywane i wysyłane zwykle w przeciągu 24 godzin. W karcie produktu, w prawym górnym rogu nad ceną znajduje się informacja dotycząca czasu wysyłki danego produktu. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przewoźnika:

darmowa wysyłka Pocztą Polską – 48 godzin od wyjścia paczki z magazynu

w przypadku firm kurierskich jest to następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.

Na kwestię wysyłki ma znaczenie również wybrana forma płatności – w przypadku przelewu tradycyjnego termin wysyłki wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym następnym etapie wysyłki informujemy e-mailowo.

Uwaga! Czas realizacji zamówienia nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
 

 

Czy można anulować zamówienie, bądź dokonać zmian np. formie płatności?

Owszem, zamówienie może zostać anulowane, w tym celu należy przesłać informację na adres e-mail shop@original-label.pl . Natomiast aby dokonać modyfikacji zamówienia należy w jak najkrótszym czasie od jego złożenia skontaktować się z nami telefonicznie na numer: 697 110 664 bądź e-mailowo: shop@original-label.pl, z racji tego iż zamówienia są realizowane zwykle w ciągu 24 h dokonanie zmian w późniejszym czasie może być niemożliwe.

 

 

Jakie są koszty wysyłki?

Sposób dostawy zamówionego produktu należy wybrać podczas składania zamówienia, możliwa jest dostaw: Pocztą Polską, kurierem DHL i UPS. Szczegóły kosztów można znaleźć tutaj: https://www.original-label.pl/Czas-i-koszty-dostawy

 

 

Czy istnieje możliwość umówienia się z dostawcą na konkretną godzinę?

W przypadku dostawy do odbiorcy nie mamy wpływu na godzinę jej dostarczenia. Ponad to kurier nie ma obowiązku informowania i uprzedzania o dostarczeniu przesyłki. Aby usprawnić ten mechanizm wysyłamy wiadomość z numerem przesyłki, dając klientom możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej kuriera.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl